Deletedmom52620 ogrencianne35 bizde yeni aldık kurulum İçin bekliyoruz ama çok karşılaştırma yaptık Arçelik Ekolojik 18. Binlik kullanan varsa bende şurada durayım ama artık aldık 😂
ogrencianne35 Deletedmom52620 eşimde az önce vestel de bakmış 😂 yani daha uygun geldi bize diğer markalara göre
Deletedmom52620 ogrencianne35 bak bunu unuttum Vestel 18 lik kullandık eski evimizde ama tavsiye ederim aşırı soğutuyordu evi 1+1 yatak odası dahil üşüyorduk açınca bende Vestel istemedim beyaz eşyada Arçelik seviyorum diye
Gulsurmeli ogrencianne35 Bizim iki tane var yatak odasında ve salonda vestel markası üşütecek derecede soğutuyor
Ayvacekirdegi ogrencianne35 şu an Baymak Elegant Plus kullanıyoruz kendimiz aldık. Daha önce kiracıyken mitsubishi kullanıyorduk çok kaliteli çok güzeldi. İkisi de kaliteli