Tgbatlm Arkadaşlar merhaba bugün tam 37. Haftaya girdik belimin tam ortasında şiddetli bel ağrısı var bacaklarıma falan vuruyor daha kasıklarıma gelmedi gibi doğum sancısı olabilir mi ?