Baharkoseeee 23+6 haftalık hamileyim göğsümden su gibi bişey geliyo sizce neden artık süt gelmeye mi başlıycak bilen var mı yada başına gelen ??
sudamlasi Baharkoseeee bi çoğumuz yaşıyoruz o sıvıyı sıkmamalısın erken doğumu tetikler sıkmazsan kendi kendine kesilirmiş👍🏻
Betus93 Baharkoseeee peki hamilelikte sut gelmeyen goguslere diyorlar ki sutun az olcak bu dogru mu☹️Benim gelmedi simdiye kadar
Birsenvergili Baharkoseeee Canım süt artık yavaş yavaş kendini hazırlıyor 31 haftalığım süt geliyor sarımsı
Baharkoseeee Betus93 Betus93 elbette olucaktır sütün bebeğin doğduktan sonra bence endişe etme Rabbim büyük böyle güzel bi mûcizeyi bize yaşatıyor, her günü farklı heyecan hamileliğin 😇🙏🏻
Derya341986 Valla benmde iki gün önce geldi bende şuan 23+6 yım oluyo demekki hatta ben sıktım biraz ama gelmedi bişey sonra