Benimde ikizlerim varmış hem sevincini yaşadım hemde kalplerinin atmadığını öğrendim yıkıldım bir hafta bekledim değişen birşey olmadı birkaç gün önce kürtaj oldum. Psikolojini şuan çok iyi anlıyorum umarım kalpleri atar canım dua et nasipleri varsa yaşar 🤲🏻