ayseninbeybisi07 Kızlar yaz mevsimi geldi ve bu dönemde soğuk içicekler konusunda ne yapmalıyız ? Asitli içilecek tüketimi olmalı mı yoksa hiç mi olmamalı biraz sohbet edelim 🥰
Merveofs İçtim ve içmeye devam ediyorum her gün her öğün tüketmiyorum sonuçta arada bir olabilir bence ben hiç kasmadım beslenme olayını her şeyi yedim içtim ve şükür ki bebişim hem sağlıklı hem fiziki olarak 1 hafta önde gidiyor
Eslem_1 Ben içmedim normalde de içmiyordum zaten çay kahve kola vs günde 3 litre suyu zor bitirmeye çalışıyorum ekstra başka bir şeyler daha içsem suyu da bitiremezdim herhalde
-_Esra_- Kahve kola gibi şeyleri içmiyorum normalde de gebeliktede tam tersi canım istiyor 😂😂😂😂😂 Yemin ederim vicdan azabından bardağa dilimi deydirip çekiyorum