gamzeliv kızlar 3 gün önce su geliyo acaba bebegib suyumu diye endişelendim doktora gittim dün test fln yapti şükür bebegin suyu degilmis ama ödem olmussn dedi tansiyob da 14 cikti gönderemem yatış dedi yattim kan idrar fln yapti kanda enfeksiyon varmış antibiyotuk yaptı bugün tekrar baktı düsmus enfeksiyon neyseki ama 24 saatlik idrar topla getir dedi basladm.bugun yarin goturucem idrarda protein olup olmadigina bakacaklar çok korkuyorum daha önce ölü doğum yaptm 25 haftalik sebesiz öldu karnimda bende pihtilasma cikti hergun igne kullanıyorum su an 35 haftaligum bisey olur diye ödüm kopuyor lütfen bilen varsa yazzsn allah rizasi icin yazin
Meryem34 gamzeliv bilmiyorum yukarıda kalsın diye yazıyorum çok geçmiş olsun Rabbim yardımcın olsun 🌹
gamzeliv allah rızası için hicmi bilen yok çok korkuyorum dünden beri uyumadım acaba diğer bebegim bu yüzden mi öldu sonuc pazartesi ckkick
Esen Bu başlıktan kimse neyin ne olduğunu anlamaz mi yaşayan varsa da başlığı düzenlesen yaşayan varsa yazar. Ama gebelik zehirlenmesi 25. Haftada olmaz bence yada farkedilirdi idrarda protein kaçağı. Yada bir kere olan protein kaçağı her gebelikte olacak diye bişey de yok okuduğum kadarıyla. Pıhtılaşmadir büyük ihtimalle sebebi.
Ayseayse5664 Benimde idrar toplandı 140 olması gereken değer 158 çıktı tansiyon normal çıktı ama çok ödemim vardı ve ben o ara çok hastaydım o bile tetikliyor dedi doktor hiç bir tepki vermedi pazartesi ne diyecek acaba bekliyorum ellerim hala ödemli