Liyababy Merviiss ben kullanıyorum haftada bir yada on günde bir bir zararı olacağını sanmıyorum çünkü saatlerce saçında bekletmiyorsun beş dakikada yıkıyorsun hangi ara deri emecek kana bulaşacak plesentayı geçecek ordan bebeğe ulaşacak 🤷♀️
Tgb_123 Merviiss valla bende bi kez kullandım internette bi zararı yok yazıyordu ama bakalım belki fikri olan vardır
eylulmomm @Merviiss bende dibine sürmüyorum sadece uçlarına olduğu için bir zararı olmaz herhalde yinede bilemiyorum
Zuzugunes Bende kullanıyorum bı sıkıntı olacağını düşünmüyorum hemen yikiyosunuz zaten uzun sureler kalmiyo
Begumhan Ay az önce banyodan cikip sacina mor sampuan kullanan ben🙈 Bende bir sikinti olacagini dusunmeyenledenim 2 haftada 1 kullaniyorum o da 2 dakika bekletiyorum sacimda saatlerce durmuyor bebise bir zarari olacagini dusunmuyorum 💙