papatyaannesiiii Hanımlar merhaba 3500 liraya kdar bütçem var çekim gücü iyi süpürge önerilerine ihtiyacım var
Dmr papatyaannesiiii miele kullanıyorum kesinlikle çok memnunum Alman markası zaten motorunun on yıl garantisi var cidden çok sağlam ve çekim gücü çok yüksek
Deletedmom83940 papatyaannesiiii bende arzum kullanıyorum ama kokuyor toz torbasızlar ya en iyisi torbalı olanlar
Nurnur000 papatyaannesiiii Ben Philips Marathon , annem Arnica Pika kullanıyor. İkisinin de çekimi çok iyi. Ek olarak Philips’in süpürge başlığı ışıklı ve süpürge kolunda kumandası var. Şimdiden hayırlı olsun.🌸
minik_koala_ve_annesi papatyaannesiiii philips marathon kumandali olani kullaniyorum cekimi cok iyi birde kablo baya uzun oda rahat oluyor
Deletedmom_85 Ben Arnica kullanıyorum, çekim gücü falan güzel hatta ayarını kısmak zorunda kalıyorum. Aksi takdirde halımı kaldırıyor çekim gücünden ötürü 🤗
Tgb_123 papatyaannesiiii bak sana net söylüyorum Philips maraton başka hiç bakma süpürge bugün bozulsun gider aynısın alırım o derece mükemmel
Mavininbiri papatyaannesiiii Pek tavsiye etmiyorum torbasız, torbalı her zaman çekim gücü ve dayanıklık süresi daha iyi☺️