Melek-yzn1 merhaba bence anne yanı alacaksanız standart boyutlarda olan park beşik vs. Olandan alın. Ben e bebekten anne yanı aldım ama boyutları biraz daha küçükmüs şimdi ona yatak ayarlamaya çalışıyorum. Eğer standart boyutlarda bir beşik alırsanız yatak bulmanız da çok kolay olur. Ebat sorunu yüzünden özel yatak yaptirmak zorundayım ne yazıkki. Ama besigimden memnunum , siz de özel yatak yaptırabilirim derseniz ve bu beşiği Max 8-9 ay kullanıcam sonra oda yaparım derseniz çok kullanışlı, üzeri tenteli cibinlikli, sallanabilir ve taşıması çok kolay. Benim beşiğin adı baby plus relax sallanır beşik. Diğer besiklere göre fiyatı da biraz daha uygun olduğu için tercih ettim. Umarım fikirlerim yardımcı olur 😊