tombul0bebek Benim dünden beri çok az ya temizlik yaptım bide biraz üzgün ve stresliyim bugünlerde bundan olabilir mi bebeğe yansıyor mu sağlık ocağında sabah kalp atısını dinlettim normal dedi ama Sizde nasıl hareketler
Vicibici tombul0bebek kendini çok yormuşsan bebişin etkilenmiştir canım biraz dinlen seni mutlu edecek bisey yedikten sonra sırtüstü veya sol tarafına uzan hissedersin. Ben genelde sırtüstü uzanınca vuruyor o şekilde anlıyorum sonra sol tarafıma yatıyorum☺️
132025 tombul0bebek genelde çok hareketli başkasının gözle görebileceği şekilde hareket ediyor 22+5teyim ama arada da olsadaha sakin olduğu oluyor çok zor hissettiğim zamanlar da olmuyo değil
Naziminverasi tombul0bebek ben de hareketini hissedemeyip dr a gitmiştimm bu haftalarda rahim duvarı kalın olur senin ufak bi yorgunluğunda ya da anksiyetende stresinde bebek hareket eder sen hissetmezsin korkma dinlenince düzelir demişti dr um malum bayramm üstü yoruluyoruz korkutmayın kendinizi inşallah bişey yoktur bende bugün hissetmedim çok fazla yoruldum çünkü
Cennet-Kokulum tombul0bebek Bende bu aralar çok yoruldum az hissediyorum hareketlerini. Kötü düşünmeyin. Kalp atışlarını da duymuşsunuz içiniz rahat olsun 🥰
Derin2022 Bende 23 haftadayım hissedemiyorum kuzum sabah sağlık ocağına gittim kapalıydı dinletemedim bende 🥲
Seda35 Bende 19+4 hissedemiyorm bugün cok hareketliydi endiseleniyorum bayram üstü bide insallah bisey yoktur 😏
tombul0bebek 132025 ya benimde öyle ama 2 3 gün çok hareketli olur sonra 1 2 gün sakin sonra yine aynı ama sakin oldggund çok korkuyorum