11 haftalık gebeyim kızlar sabahtan beri 2 3 defa kahwerengi lekelenmem oldu hastaneye gittim doktor bebeğin kalp atısının oldugunu yalnız bebegin asagı kasıga dustugunu soledi yatıs werdi ben ilcedeyim kontrole sehir hastanesine merkeze gidiorum simdi ilcedeki hastaneye gittim kalp atısına bakmak icin sadece icim rahat etsin die burdaki doktorlara pek güwenmedigim icin yatmak istemedim basına bole bsy gelen warmı korkuorumda acıkcası esim iste sehir hastanesine anca yarın gideblrm progestan flan kullansam olurmu burdakiler sadece direk yatıs werdi hic bi ilac flan yazmadı bisey sormayada gelmio tersliolar