Selam anneler. 31+6 haftalık hamileyim
hadi 32 diyelim. bebeğimin kilosunun az olduğunu zayıf olduğunu söyledi doktor. Doğumda yaklasiyo kilo aldıran şeyler Yemen lazim dedi. Aslında bakarsanız yiyordum. Tahin,muz,ceviz,pekmez hiç eksik etmedim ama 1.500 gram şuan . Bu haftalarda olanlar neler tavsiye edersiniz son bir -1.5 ayda napsam canım sıkıldı sağlıklı olsun yeter ama zayıf olunca da sağlıklı olmuyor işte daha önce sıkıntısını yaşadım zayıf çocuğun bunda kilo sorunu olsun istemiyorum tavsiyelerinizi bekliyorum.