Nsdpg 11+2 hamileyim birşey sormak istiyorum benim sadece alt karnım büyümeye başladı çevremdeki hamilelerin komple yuvarlak hal almış anlayamadım …
Vicibici Nsdpg 22+4 benimde aynı şekilde alttan büyüyor herkesin aynı olacak diye bisey yok hepimiz farklıyız ☺️
stella15 Nsdpg karnınız ne zaman çıktı acaba, boyutu ne kadar. Ben 12 haftalığım henüz karnım çıkmadı
Bellacaio Nsdpg rahim yavas yavaş büyüyor çünkü, nasıl birden mideye kadar büyüsün ki. Rahim büyüdükçe ve bebek büyüdükçe yukarı çıkıyor. Şuan bebek kasıklarında senin.
Busenurrr97 Benimde aynı ikiz hamileyim 19 haftalık sonra yukarıya kadar çıkıyormuş öyle dediler rahim yavaş yavaş buyuyormus