Derin2022 Kızlar 23 haftalık hamileyim . Gecen hafta gaz sancısı gibi bebeğimi hissediyordum 2 3 gündür hic hissetmiyorum normal mi bu? Daha tam olarak hareket etmeye başlamadı mı acaba korkuyorum bayram da girdi araya
HanifeAhmet Derin2022 24 haftaya kadar normal diyorlar yine de için rahat etmeyecekse bir acile git nöbetçi doktor vardır mutlaka
Gamze251 merhabalar benim de o haftalarda öyleydi. bir gün hissediyordum sonra 2-3 gün hissetmiyordum. çok korkuyordum ama doktorum normal ilerleyen haftalarda düzenli hissedersin dedi. şimdi 29 haftaligiz 3 haftadır hergun hissediyorum artik.
-Burcin27- Gamze251 merhaba ya bende 29+1 deyim 2 gündür bebeğim olduğundan çok az oynuyor biraz endişeliyim sizde de oluyor mu acaba bir bilginiz var mı
Gamze251 minik kıpırdanmalar gini sanki içinde minik bir kelebek varmış gibi. asla güçlü tekmeler hissetmedim o haftalarda. o güçlü hareketleri ve tekmeleri yeni hissediyorum diyebilirim😊
Nisayazc -Burcin27- bende 27 haftalik hamileyim benim de bebegim 2 gun dogru duzgun hareket etmedi cok nadir iki kipiraniyir du sonea tekrar uyku modundaydi galiba bayram temizligi yaptigim icin yoruldu vucudum agirlasinca kaldiramadi. Suan iyi gayet normale dondu bol bol yatip dinlenmek gerekiyor.
Gamze251 Nisayazc aynen bazen bana da oluyor yorgun olduğumuzda daha az hissediyoruz hatta geçen hafta azaldı hareketi diye acile gittim ama gayet iyiler dedi doktor.