yagmurrrra Nrgl1303 o haftalarda herkesin oluyor sanırım normalmiş doktorum kendine yer açıyor sorun yok diyordu bir sorunda olmadı
teacherozlem Ben de 13+2 deyim bugün batma şeklinde sağ kasığımda batma var bıçak saplanır gibi normal mi
Nrgl1303 Ya tesekkur ederim icimi rahatlattiniz azcik korktum acikcasi ilk hamileligim bide napicam bilemedim buraya yazdim bende 🌸
pamia Nrgl1303 6+3 yani yedi haftalik bendede cok agri oluyordu doktora sordum dediki bebek kendine yer yapior normal dedi