Lylaars aynen elimden gelen herşeyi yaptım ben tıbben de dinen de hocalara gittim korkulu rüyalarım için Allah nasip ettiyse bisi olmaz kaderimiz de ne ise onu yaşıyoruz iğne ile kucakladım diyenlere hep derim nasibin ve olmuş bunlar vesile sadece doktorum hiç kalkmicaksin dedi sadec wc gidiyorum ama dedim diğerlerinde bile kalkmadım olan oldu bu bizim elimizde değil kader kısmet işleri şuan en kral ilaçları serumları da kullandırdı ve bıraktirdi tek iğne ile devam dedi korkuyorum da ama diyorum nasip olcaksa olucak zaten rahat ol die kendimi teselli ediyorum 🤲🏻