ElisaMom Kizlar hamileligin son haftalari, covid testim pozitif cikmis basina gelen var mi? Bu surecte benim ve bebegimin sağlığı için ne yapmalıyım tedirgin oldum
Gamzeates ElisaMom çok geçmiş olsun ben de şimdi test verdim inanılmaz çoğaldı 🤦♀️ doktor riskli haftaları atlatmışsınız korkmayın eğer pozitif olursanız da dedi 36+5 haftalığız bol ıhlamur ve su tüket dedi bana siz de öyle yapın panik yapmayın belirtileriniz nelerdi
Berfingndz ElisaMom bende covidim şu an 29 haftalık hamileyim vitaminlerini aksatma bol su iç ıhlamur bal zencefil ve sana tavsiyem günde iki defa duş al ben öyle yapıyorum.
ElisaMom Bir Allahin kulu da gormedi mi ya😔 eltimden nefret ediyorum başlığı mı açmalıyım dikkat çekmek için???
ElisaMom Gamzeates ateş ve üşüme şikayetiyle gitmiştim, bugün sonuç çıktı. Şuan halsizlik, burun akıntısı, tat kaybı ve sırtımda ağrı var.
ElisaMom Berfingndz teşekkür ederim canım, sana da geçmiş olsun psikolojik olarak insan daha kötü hissediyormuş onu anladım.