Mervecntr Kizlar kremssi bı akıntı geldi sarımsı gbii yapiskan ne olabilir normal akintimi yoksa . Birde bebeğin hareketleri bugün hossedemedim dün yoğun hareketleri vardı ama bugün hisedemedim hafif de sanki sancım da var sizce ne bu
Nermin_nur1 Mervecntr bendede aynısını var canım 37+1 im iki gündür sarımsı uzayan akıntı geliyor ama bilmiyorum🤷♀️
Mervecntr Nermin_nur1 doğum belirtisi mi acaba ilk olunca insan nabicani bilemio dizinde sancı giiyimu arada bir
Nermin_nur1 Mervecntr benim de 20 canım ama artık 38 in içindeyiz her an Her şey olabilir haftamız normal bence canım stres yapma program 40 haftadan hesaplıyor sanırım ama 37-38 den sonrası normal artık bence
mucizemsi11 Haftadayım bu gün bende sarımsı renk gördüm takip ediyorum sezeryan günüme var daha ama hareketlerde aZalma oldu bendede mide bulantısı var şu an
Nermin_nur1 mucizemsi11 evet ya bulantı bendede oluyor hayırlısı işe alalım kucaklarımıza inşAllah 🤲🏻
Mervecntr mucizemsi11 evet bende de bulantı oluyo hele bugün daha fazla nedendir ki acaba korkuyo insan