Minikcennetim Kızlar doktor randevuma gidemedim dün grev var diye bugün 12.haftaya girdim devam edeyim mi folik asite gebe kalmadan 3 ay öncesinden kullanmaya başlamıştım?
Deletedmom52620 Minikcennetim ben bitene kadar kullandım 12+5 de filan bitmişti galiba sonra başka vitamin almaya başladım.
Burcuuuuu Minikcennetim bwnhamileyken başladım daha 20 tane var içmek gelmiyor içimden ya keşke bıraksam bende
HanifeAhmet Minikcennetim doktorum bana doğurana kadar devam dedi üstelik ben bekarlığımdan beri kullanıyorum 😅
eminegulbalci Minikcennetim geçen hafta 10 haftalıktık doktor randevum vardı 12 haftadan sonra kullanmana gerek yok demişti bana
CansuDRY Minikcennetim 12.haftadan sonra içinde folik asit olan multivitaminle devam ediyoruz. Önceki folik asiti bırakıyoruz.