Kızlar 34. Haftadan bu yana yalancı sancılarım vardı. Hatta bı ara aşırı sancıdan duramadım ve acile gittim ama açıklığım yoktu ve kasılmalarım düzensizdi. Bugün 37+0 olduk ve 1-2 gündür içimde doğuracağım gibi bı his var artık içim içime sığmıyor. Sanki vücudum artık hamileliği sonlandırıyor. Ne biliyim bı değişik oldum ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum. Süreli lavaboya giriyorum lavabodan çıkıp geri giriyorum o derece. Hep bı baskı var aşağı doğru. Sancılarm yok ama nst de 30-40-55 arası çıkıyor. Doğum yaklaştı mi dersiniz bunlar doğum belirtisi mi? Normlade bugün randevum vardı ama doktorlar grevde olduğu için iptal oldu anca bayramdan sonra gidebileceğim o zaman da 38+3 oluyoruz tabi doğurmazsam.