segah06 O haftalarda ben de aynıydım hatta benimki 6.haftamda başladı.Günlerce bişey yemedim sürekli kustum. 2 günde bir serumla beslendim.6 kg verdim yediğimi çıkarmaktan😑Çok şükür Allah’a yeni yeni düzeliyorum.Şuan 13+5 haftalığım kokulara karşı duyarlılık hâlâ bitmedi soğan,sarımsak,biber,tavuk,et yiyemiyorum.Hatta görüntüsüne ve kokusuna dahi tahammül edemiyorum.En azından artık yediklerimi çıkarmıyorum🙇♀️ Bebeğim de gayet sağlıklı büyüyor bu ayın sonuna doğru daha da iyi olursun dedi doktorum.