Kaç gündür burada su mu akıntı mı diye yazıyorum en sonunda doktora gittim bugün gelen tamamiyle şeffaf kokusuz su gibi olan akıntım amniyon sıvımmış kese delinmiş ve sızıntı şeklinde geliyormuş, 2 gündür yaşıyorum bu durumu doktor bugün sezaryens alıyor beni enfeksiyon riskinden dolayı, sizinde varsa ihmal etmeyin gidin doktora mutlaka bu arada daha 37+2 idim 🥹