Serife5706 Bayram,kardesimin düğünü derken kizlar memlekete uzun yola çıkacaz bugun,mide bulantılarından ölüyorum zaten bi sıkıntı olur mu ?, 7+3
cansualisa Serife5706 bende gittim köye bir sorun olmadı çok şükür ama miğde bulantısı biraz sorun 11+4 olduk hala devam valla yoruldum
Gnl35 Serife5706 ilk 3 qy çok uzun yolculuk onerilmiyor. Ama mecbur yapacaksanız 2 saatte bir mola verin yürüyün. Yarım saatlik olsun aralarınız. Ben 13 haftalık Bayburt İzmir arası yolculuk yaptım. Normalde 20 saat süren yol benim molalarımla birlikte 25 saati buldu.
Cgrunul Serife5706 bende yarın memlekete gidicem 3 gün önce kontrolde doktoruma sordum 7+5 im . 3. Aydan önce uzun yol önermiyoruz ama riskin yok sen bilirsin dedi
ilknur53 Serife5706 canm meraha ben 6 haftalıkken çıktım yola bir şey olmadı şükür ama bel ağrım vs oldu oda yürüdüm iyi geldi gaz çok oldu bende
minik_koala_ve_annesi Riskniz yoksa sorun olmaz ben hamileyken memlekete gittim.orda ogrendim ve ordan geldim hamileligimde 6 kez yolculuk yaptim kisa mesefa degildi ankara kayseri kayseri ankara kayseri mersin diye bide bu yollari gittigim gibi de geri dondum bulanti isi sorun olabilir kusma aciisndan bende yoktu bulanti hic yasamadim ama surekli yurumek istedim araba sahsi oldugu icinde bacaklarim agridikca mola verdik
Serife5706 Bugun ankaradan sinopa gidicez,bayram sonu sinoptan ordu ya gidip gelicez 😤nasi gidicem blmym
Serife5706 Benim sıkıntım mide bulantisi bisi yiyemiyorum, yedigim cikiyo, daha simdiden 4 kilo vermisim ,ankara sinop arasi sikinti degilde dugunumuz var ,orduya gidilcek orasi baya uzak, artik dinlene dinlene gidicez🤧