Gizemmm35 Kullanan varmi acaba 28 TL fiyat olarak uygun sizce bunu kullansam olur mu diğerleri çok yüksek
Rabia344 Gizemmm35 Ben kullandım diğerleri bende bulantı yapıyordu. Ama bu çokta güzel hiç mide bulantısı falan yapmıyor. Hatta kırıp içiyordum doktorum öyle yeterli olur demişti.
[silindi] Gizemmm35 yazdırarak daha da ucuza alabilirsiniz aslında ama değeri biraz yüksek kalıyor benim doktorum 3 günde bir içmemi söylemişti kimisi de kırarak yarısını kullandırıyor
umyahsen Gizemmm35 ilk hamileliğimde bende kullanmıştım doktor öncesinde şöyle iç dememiiti kırıp iç gibisinden o yüzden bnm çok midem bulanmıştı kırıp içerseniz daha rahat olur diye düşünüyorum
Serap-Yigit İlk hamileliğimde folbiol kullandım 3 ay. Şimdikinde ağıza dökülen toz kullandım. Evet 10 günde 100 liraya alıyordum biraz pahalıydı diğerlerine göre. Folbiolden bir zarar görmedim oğlum 8 yaşında
Asyamene Gizemmm35 folbiolu çok ağıra hamilelik öncesi içilir diyorlar benim doktorumda yazdı ben de kararsız kaldım ilk gebeliğimde ara ara kullanmıştım
Serap-Yigit Evet tam 12 hafta boyunca günde 1 tane kullandım. Oğlum 8 yaşında 1 sıkıntı yaşamadım. Bana özel hastane vermişti o ilacı
Hanzade01 Ben de kırıp içiyordum çünkü dozajı çok yüksek çocuğun otizm riskini artırıyor demişlerdi muhakkak dr danışın 🙏