Hanmlar 18+1 ikizlerime hamileyim 2 gündür ara ara sağ tarafımda şişlik,sertlik gibi bir ağrı oluyor gaz sancısı gibi. Açıkçası gaz çıkarabildikçe de rahatlıyor ama tekrar aynı şekilde devam ediyor … Bu haftalar da benzer şekilde tek taraflı ağrı yaşayanlarınız oldu mu? Merak ettim…