Kızlar selam, ben kadın doğum ve bebek hemşiresiyim 9 yıl gibi uzun bir süre mesleğimi özel sektörde yaptım ama eşimin tayin yüzünden işimi bıraktım şu an çalışmıyorum. insan kendine gelince iş acayip aptallaşıyor 😒 Dün gece aşırı bi ishal kusma baş ağrısı ateşle hastaneye başvurdum, dr gebe olduğum için bir şey yapamayacağını söyledi sonra hemşireyim en azından parol taksanız mide bulantısı için zofran yapsanız dedim, zorla kendime baktırdım ama asla fayda etmedi bir damla su içemiyorum rotavirüs den şüphelendim ve kendisine söyledim ama oralı bile olmadı kendi özeldeki doktoruma mesaj attım asla dönmedi işin içinde olunca ve gebelikte geçirilen enfeksiyonların nelere sebep olduğunu bilince asla endişem dinmiyor buraya yazmamın sebebi biraz da olsa rahatlamak ya o kadar zor muş ki hastanede çalışmadan hasta olmak üstelik kurban için yola çıkmamız gerekiyor ve asla yerimden kalkamıyorum 😭