Sineemiis tsk ederim darisi size insallah 🙏 ne dogumda ne dogumdan sonra 6.7 saat agri hissetmiyosunuz cok guzel ama sonra basliyor evet agri kesici yapıolar ilk gün çok iyi 2.gun başlıyor hersey gaz ve buyuk abdest sorun oluyor ilaclar etkisini kaybedince agriyla basbasa kaliyosunuz wc gidip idrar yapmak zor ama basariyorsunuz korkmayın ben yaptıysam sizde yaparsıniz ben kan verirken bayilan biriyim size de sağlıkli dogumlar insallah