Yildiz028 Buse-sglm ozel kent hastnesi huseyin mıhçi. Giresun da olsam tek doktorum o olur. Cok guzel ilgileniyor.
Deletedmom83940 Buse-sglm devlette saadettin oğuzhan tutar ada hastanesinde levent bey ben levent beye gidiyorum memnunum kent hastanesinde uğur deniz türel de iyi
Buse-sglm Deletedmom83940 teşekkür ederim 🥰 Oğuzhan doktoru duydum ama randevu bulmak çok zor olur sanırım devlette ben de ada da Hasan hocaya gittim ama ilgi alaka anlamında tam anlamıyla memnun kaldım diyemiyorum 😊 Levent hoca ve uğur Hoca da aklımda olsun teşekkürler 🙏🥰
Deletedmom83940 Buse-sglm Hasan hoca hakkında herkes aynı şeyi söylüyor 😅 eğer özel muayenehaneye gitmek isterseniz mehmet sipahi çok çok iyi bir doktor ama biraz tuzlu 😅
Yildiz028 Buse-sglm istanbuldayim yeni gebeyim . Tatilde giresuna gelicem muayneye gidicem ona tekrar ilk gebeligimde de gitmistim cok mide bulantisi vs cok sikintim olmustu sagolsn verdigi ilaclarla toparlmistim.
Buse-sglm Deletedmom83940 😀😀 iyi o zaman tek ben böyle düşünmemişim Mehmet sipahiyi hiç bilmiyordum ücretle ilgili hiç bir bilginiz var mı🙈
ozce Deletedmom83940 merhabalar mehmet sipahi perinatoloji uzmanı mı bilginiz var mı yoksa giresunda perinatoloji uzamanı bildiğiniz bir doktor var mı
Buse-sglm Deletedmom83940 ayrıca testleri falan bayağı maliyetli olur sanırım yine kentten veya adadan devam etmek daha makul 😀
Deletedmom83940 Buse-sglm yok testleri falan kendisi yapmıyor devlete yönlendiriyor zaten adaya falan da zam gelmiştir yine aynı hesap olur 215 tl idi muayene en son bayramdan sonra gidicem işte eğer zam geldiyse devlete dönmeyi düşünüyorum
Buse-sglm @“denizmanzarasii”# Deletedmom83940 bende 13 üne randevu aldım sürekli zam geliyor Mayısta arkadaşım 165 miş gittiğinde ben Haziran da 215 ten gittim bakalım ne olmuş