JJ19 ikiz bebeişlerim ikisi yan yana durmak yerine üst üste durmayı tercih etmiş😑 bitanesi azıcık altta kısmış gibi ama diğeri onu baskılıyop üstde duruyor oyüzden üstekini hissettiğimi düşünüyorum eminde olamıyorum tamda olduğu yerden bi değişik his oldu o yüzden merak ettim😊