Senle1 Kızlar bende orta ileri duzeyde sağ böbrek genişlemesi ve böbrek taşı vardı dün doktorumu arayıp tkrr sonuçlarıma baktirdim nasi gozukuo hocam dedim 24 mm dedi kizlar anlayan varmi acaba ne demek oluyo bu yani 24 mm iyi mi kötü mü kaç mm olmali