Bellks
Bende aynı durumdayım mide bulantım oluyor bulantımı da geçtim her türlü yemekten tiksindim bir kaç gündür sadece meyve ve salatalıkla besleniyorum onun dışında herşeyden kokusunu almasam bile aklıma bile gelse tiksiniyorum aslında açım kaç gündür ama tiksinmeden dolayı bi iştahsızlığım var