Akca35 Arkadaşlar merhabalar 13+2 haftalık gebeyim ilk gebeliğim bugün ilk defa bebişin hareketlerini hissettim benimle aynı durumu yaşayan var mı internette anne hissedemez diyor ama hissettiğime eminim
HSena38 Akca35 18 bitti ama daha yeni yeni birkaç kez hissettim hareketini ilk gebelik için erken geldi bana bağırsak hareketini öyle anlamış olabilirsiniz 😊🌸
Adanaz76 Canim valla 17. Haftadayım bende sanki hissettim 1 kere ilk defa oda dün gece ama onun hareketimi hala emin değilim ilk gebeliğim benimde belki seninkide olabilir ya