Merhabalar ben 17+6 haftalık hamileyim. Doktorumuz 3lü tarama testine gerek yok dedi daha sonra muayeneye geçince bebeğimin kafasında tiroid kisti gördüğünü ve 3lü tarama testini yaptırmamızı söyledi. Bu geçici birşey mi? Size böyle birşey söylendi mi? bilgi alabilir miyim sizden.