Elifimm12345 Kizlar merhaba 3 gün önce test yaptım iki çizgi çıktı biri silikti adetim 1 hafta geçti dünde kanama olunca hastaneye gittim beta hcg 13.80 çıktı ama kanamam artı adet oluyorum gibi bildiğiniz düşük mü yapıyorum acaba ?
Mferideb Elifimm12345 mutlaka doktora git canım aradan bir hafta geçti diyorsun kanamanın devam etmesi normal değil
Vera09 Elifimm12345 büyük ihtimal kimyasal gebelik geçirdiniz değerniz çok düşük yani bebek oluşmadı düşük sayılmaz. Ama doktora gidip baktırmanız lazm nolur nolmaz
alitalia Elifimm12345 canım kimyasal gebelik büyük ihtimalle korkmana gerek yok. Hamile kalmışsın gibi kanda hcg değeri yükselip sonra da düşüyor. Adet olurken geçiyor. Bende yaşamıştım. Doktorluk bir durum yok ama yine de içim rahat etsin dersen git. Geçmiş olsun