menesse Kızlar ben 29haziranda çatlatma iğnesiz aşılama oldum test yapsam sonuç doğru olur mu yoksa bayram sonrasını mı bekliyim. 6haziranda regl olmuştum pco olduğu için geç ovile oldum ve hala regl olmadım. Acele mi ediyorum bilemedim.