22_FN önemli olan sizin kendinizi rahat hissetmeniz ve içinizi rahat tutmanız iki gün geçtiyse yani bugün 17 gün ise yaptırın iki katı artımına bakın bana da ilk Doktorlar düşükle başladı takipte kal dedi o şekilde artışa baktım hatta benim son testimde iki katıdan daha fazla artınca korkmuştum mol gebelik falan diyordu internette çok şükür Bir sıkıntı olmadı yani her zaman çok artması da iyi değil Güzel düşünün güzel olsun inşallah tutunmuştur bebiş ☺️