tncygzm Kızlar 20+4 deyiz. Doktorumuz 20. Haftadan sonra ilaçlara baslamami söyledi ama sizler ne yaptınız şu anda multivitamin kullanıyorum sadece. Demir ilacını bir iki gün denedim ama fazlasıyla dokundu bırakmak zorunda kaldım onun yerine başka bir muadil veya farklı bir yol deneyen var mi aranızda
Ozge_5516 tncygzm herkesin farkli bnce doktorunuza danışın o size gore farklı bir ilac verebilir dokunduysa o ilac bn ferro sonal ve damla kullaniyirum bna iyi gelen sizlere iyi gelmeyebilir
Meliyyke tncygzm demir ilacım var yatmadan önce alıyorum kabızlık da yapmıyor bu şekilde. D vitamini de doktorum yazın gerek yok dedi
Seherselim tncygzm bende d vitamini kan ilacı dekavit kullanıyorum 12 haftalık hamileyim erken mi. Başladı diye düşünmeden edemiyorum kan ilacı bi. Tuhaf çok afedersiniz büyük çişim. Kapkara rahatsız ediyor beni insan çişi değil de dinazor çişi. Gibi.
Fatma-onal tncygzm bana da dokundu ama sidefer var Demir ilacı o çok iyi tadı felan da iyi toz şeklinde ayrıca değerlerimi de düzeltmiş deneyebilirsin
Verasmommm tncygzm bu konuda doktorunuza danışın demir ilacı biraz garip bir ilaç o yüzden herkeste farklı etki edebiliyor. ben özellikle yemeklerden 1 saat önce veya 1 saat sonra almayı tercih ediyorum. damlamı ise her sabah kahvaltıda ekmeğime damlatıyorum çünkü su içerisinde tüketemiyorum. ancak değiştirme işlemini mutlaka doktorunuza danışın
Kubgkm tncygzm d vitamini , b12 , demir ilacı, balık yağ, ocean mummy ve magnezyum ilacı içiyorum. Demir ilacına 24 haftalıkken başladım. Magnezyuma yeni başladım 26+6 haftalığım
Kubgkm pediatrihemsiresi doktorum daha fazla almam gerektiğini söyledi canım oceanın içinde az varmış