Esraerdemserin Merhaba hanımlar. 6 hafta 6 günlük gebeyim. Ara ara regl sancısı gibi karnım ağrıyor doktora da söyledim ama probiyotik gıdalar tuket dedi. Başına gelen var mı bu ağrılar ne zaman geçer
Caglarrm Esraerdemserin ilk hamileliğimde de yaşadım ikincide de yaşıyorum ne zaman geçer kısmını unuttum ama normal daha dün doktor baktı sordu tam nerde diye heryeri dedim bi tepki vermedi ama ara ara ağrıyo artık şükür eskisi gibi değil bu arada 5+5im
yagmurmercan Esraerdemserin Normaldir suan bebek tutunmaya yerlesmeye çalışıyor bende yaşadım 8 haftaya kadar sürdü benim agrilarim sonra geçiyor merak etmeyin eger surekli ve siddetli degilse korkmaniza gerek yok