huriyeb Sezeryan doğum icin doktor 38+5’e gün verdi. Cevremde de ne kadar kişi varsa biraz daha dursun erken diyor. Sizlerde boyle olan var mi? Tabi ki doktor daha iyisini biliyor ama yine de sizlere de sormak istedim☺️
Smyye1B huriyeb 38+5′e gün vermişti benim doktorumda o gün tam 9ay’a girdiğini söylemişti ama 37+5te mecburi oldum. 😇
Ozge huriyeb benim bebeğimin kafası büyük olduğu için mecburi sezeryan dedi. 38i tamamlamaya bakalım dedi. Sizinki neredeyse 39 oluyor bence normal.
HafsaMeyra huriyeb bizde 38+4 e gün aldık normal de 39 a kadar bekleyecekti ama doktorun müsaitlik durumuna göre ayarladık