ulkuhandhm Nurten2610 benimde içten bu ara şişmiş nedense sanırım kola içtiğim için oldu şiştipi içinde tuvaletimi yapamıyorum bide kabızlık eklenince doktorum fitil verdi şurup vermedi
Nurten2610 ulkuhandhm evet çok kötü işkence şurubum yumuşatıyor yani Allah nasip ederse doğumdan sonra muhakkak tedaviye baslicm
ulkuhandhm kayaa0 çatlaktan sınra et oluşumu olursa o daha fena can yakıcı bişey tedavi yöntemini yağın direk ilerlemeden benimki ilerlediği için bişey yapamıyorum ameliyattan hariç artık oda doğumdan sınra
kayaa0 ulkuhandhm oluştu maalesef. O yüzden hiç bi krem vs işe yaramıyor. Son çare mecbur ameliyat olucam ben de sanırım :/
ulkuhandhm irem4141 zaten benim bu içtiğim su fazlalığı ile nasıl oluyor anlamıyorum yemek yemem çok su tüketirim maalesef ama yine de oluyo
Tueaksy ulkuhandhm kayısı akşamdan suyun içinde beklet sonra sabahta o suyu iç kayisiyida ye ohh miss 😃
esmaozdemir76 ulkuhandhm aç karnına sabahları kayısı filan yiyorum çok zorda kalırsam zeytinyağı içiyorum bı kaşık
hukukcuanne_06 ulkuhandhm sabah kuru kayısıyı sıcak suda bekletiyorum kahvaltıdan bi saat sonra kadar suyunu içiyorum bi saat kadar sonra da kayısılarını ev yoğurduyla yiyorum bir nebze rahatlatıyor ama bol su da içmek lazım
Nus_12 ulkuhandhm yulaf yiyin aç karnına ılık suya biraz zeytinyağı katın incir vs olmadı duphalac alın hemen ben çok kullandjm hamileliğimin başında 🥵🥵
Ahuum ulkuhandhm haşlanmış mısır. Normalde okadar bagırsaklarımı çalıştırmazdı ama hamilelikte baya iyi geliyor
Sedaduru ulkuhandhm kuzum bende aynı durumdaydım dün sabah aç karına 2 bardak sıcak su içine de şeker attım sıcak sıcak içtim çok şükür iyi geldi.Bende her yolu denemiştim olmamıştı bu çok etkili oldu umarım sende de işe yarar bi dene