DuYGuCk Iyi akşamlar arkadaşlar öncelikle herkeze sağlıklı bi hamilelik dönemi ve kolay doğumlar nasip olur inşallah... bi çok isim konusunda yazdım her başlığa baktım ama bi sürü isim arasından isim bulamıyoruz kızımıza arastirmadigim site kalmadı hamile oldugumu ogrendigim günden beri hergun arastiriyorum liste yaptım önce 60 isimlik bi liste çıktı orataya sonra anlamlarına falan baktım derken 40 lara düştü dha sonra bu listeyi eşimle paylaştım suan 35 edüştü isim sayımız fakat eşim benim dediğim isimlerin aksine benim bu 60 lik listemin dışında her ismi saydi bana sen ver ismi diyo ama ben onunda istedigi sevdiği bisey olsun beraber verelim istiyorum fakat söylediği isimleri de beğenmiyorum nasil olacak 🤔🙁😔
Nily DuYGuCk 60 isim bulduysan ne mutlu valla. Bizlede paylassana😂😂 Benim kizim dogdu dogacak hala adi yok
HlyaZengin Bende aynı 37+3 olduk hala ismimiz yok cuma günüde nasipse dogumum olacak al yine dertlendim ya 🙄
Neroizm Ben bir isim bulana kadar akla karayi sectim 60 isim bulduysaniz hepsi de ayni oranda icinize sindiyse kura cekin aralarindan koyun birini gitsin
DuYGuCk 60 isim sadece olabilirler listesi sonrasında bu onda var olmaz bunun anlamı iyi değil olmaz derken gitti işte hepsi 😊
DuYGuCk Mesela ben tutku ismini çok severdim küçükken bebeklerimin adını hep tutku ve burcu koyardım duygu ya uyuyo diye şimdi bi de duru var aklımda birde şöyle bi durum var anneannem d ile başlıyo annem d ile bn d kızım da öyle olsun istiyorum mantık buydu bendeki
DuYGuCk veee eşim arsen e taktı kafayı illede o olsun diyo hazan dan daha iyi die güzel dedim erkek ismi çıktı âmâ olsun dio )🤔😲