Gizemvrl Merhaba anneler 37+4 haftalık hamileyim doktorum 1cm açılmam olduğunu söyledi Bebeğin kafası yerleşmiş doğum kanalına Yaklaşık kaç gün içerisinde doğum gerçekleşir Sancım yok kanama yok
Elztrk Gizemvrl tam olarak ben de aynıyım 37+ 5 im çatım çok müsaitmiş bir cm açılmam var ve kanala kafasını yerleştirmiş ama hiç doğuracak gibi bi belirti hissetmiyorum
Tezcansadulla 3cm acilmayla bekliyorum bende kizlar hayirlisi bakalm dogum ne zaman olur hic bir fikrim yok 🙄