EddaBilkil 10.haftadyım arkadaşlar bu sabah farkettim ki wc girdiğimde peçeteye silme kahverengi leke geldi. Çok korkuyorum. Sizde oldu mu??
Arzu_uu EddaBilkil evet hemde çok iç camasırım hep oluyırdu doktora gıttım düşük tehlıkesi var dıye fitil verdi 12 haftalığım basından beri kullanıyorum tabi sürekli oluyorsa bu bi sorun doktora başvur
EddaBilkil Arzu_uu teşekkür ederim Rabbim size bağışlasın mucizeniziii doktorumla görüştüm ağrın yoksa ce kırmızı değilse korkma ama bu belirtiler olursa hemen gel dedi. ❤️
Canisi28 Doktorunuza gidin mutlaka.. ultrason bakar.. düşük riskiniz var mı yok mu bakarlar.. ona göre progestan başlatıyorlar .. ayakta kalmayın kendinizi yormayın
EddaBilkil Canisi28 teşekkür ederim Rabbim size bağışlasın mucizeniziii inşallah. Doktorumla görüştüm bir sorun yokmuş şükür