Minigim38 Bugün doğuma tam 120 gün kaldı. Daha alışverişe çıkmadık uygulamaya göre 5 kasım doğumum olacak nedense benim icime hep 25 26 ekim doğuracakmışım gibi hissediyorum 😁😁
Papatya5361 lena_moms benimde aynı canım ve hiç tık yok çarşamba ya kadar sancim gelmezse persembe suni sancı verilecek. Senin oğlan mi kiz mi 😊
Merve_mecit lena_moms arada oluyor gıbı ama bebegın gelecegı yok gıbı 😂 ınsallah kucağımıza sağlıkla alırız 🙏🏻❤️
lena_moms Papatya5361 kız canım benimki bendede bir tık yok 😭 gelsin artık istiyorum. Kilosu ne kadar senın bebeğinin 🥰