Sürekli fırçala canım bide şuan 2 trimester dönemindesin yani tedavi uygulanabilir en kısa zamanda bir doktor kontrolüne gidebilirsin onlar uygun olan ilaçtan yazabilir veya işlem yapabilirler hamilelere uygun anestezi de var ama zor bir çekim olacaksa o fazla uzun süreli etki etmediği için doktor çekim yapmak yerine başka bir yöntem söyleyebilir geçmiş olsun şimdiden