aysenur9797 canım ilkni kaybettn diye 2, kaybtcksn diye bişey yok, 2 kimyasal 1 düşük 1de istğe bağlı koviddn dolyı kürtaj olmş bri olrk söylyrm bnu,doktoruna danış anlt ona göre tedavi planlar,he etrafına 3aydn önce söyleme eşin ve sen bil şahsen biz öyle yptk,ne kdr çok kişi blrse bişy oldğnda o kdr çok üzlürsn bn 4.ayda söyldm ve geçmişe bağlı kalrak yaşarsn tüm olumszlklr malesef glir seni bulur,allaha dua et kısmetmde varsa olsun diye yapablcğn bşka bişy yok