Merhaba, burada bir sürü iyi veya kötü doğum hikayesi okuyup acaba ben nasıl doğum yapacağım diye merak ederken zaman çok çabuk geçti ve ben doğurdum ve sizlerle de paylaşmak istedim. Ben hep devlet Hastanesi’nde doğum yapma taraftarıydım bu yüzden hep Kayseri şehir Hastanesi’nde takipliydim. Burada bir kaç gönderi okuyup şehir Hastanesi’nde doğumdan korkmaya başlamıştım tam başka hastaneleri araştırmaya başlamıştım ki 39 hafta 6 günlükken benim geceden minik minik sancılarım olmaya başladı ve sabah kontrol için tekrar şehir Hastanesi’ne gittim kontrol yapıldığında 1cm açıklığın var dediler ve benim idrar yolu enfeksiyonum vardı onun için test yaptılar sonucuna bakıp istersen eve git istersen iki saat sonra tekrar gel dedi doktor bende heralde enfeksiyondan ağrıyor diye düşünerek eve gittim öğlenden sonra iki gibi ağrılar daha fazla artmaya başladı tuvalete girdiğim zaman azalıyor gibi hissettiğim için hala enfeksiyon sanıyorum aksam 6.30a kadar evde bekledim artık dayanamicam tekrar gidiyim olmazsa ağrı kesici falan yapsınlar diye düşünüyorum doğum hala aklımda yok girdim ebe kontrol etti 4 cm açılma var yatış yapıyoruz dedi ben hiç beklemiyordum çok şaşırdım sonra yatış yapıldı üzerinize hasta önlüğü veriyorlar ve iki kişilik sancı odaları var oraya yerleştiriyorlar odanın içerisinde banyo var ve ebeniz izin verirse duş alabiliyorsunuz yatıştan sonra belirli aralıklarla nst ye bağlayıp alttan kontrol ediyorlar ve nst ye bağlı olmadığın zamanlarda yürümeye izin veriyorlar ben saat ikiye kadar çok ilerleyemedigi için suni sancı verdiler. Ondan sonra açılmam daha hızlı ilerledi yürüdüm duşa girdim hareketler yaptım.ama açıldıkca ben bağırmaya başladım beni kontrol eden ebe çok iyi birisiydi ben bağırdıkça bağırmanın sadece beni yoracağını nefeslerimi kontrol ederek sancıyı karşılamak gerektiğini söylüyordu ama ben pek başaramadım sonra saat 5 gibi başka bir ebe geldi ve başka bir ıkınma yöntemi gösterdi eğer böyle yaparsan yarım saat sonra bebeğin kucağında dedi ve her sancimda yanımda olup tekrar tekrar hatırlattı nasıl yapmam gerektiğini gerçektende öyle yapmaya başladıktan sonra birşeyin içerden çıkmak için zorlamaya başladığını fakettim sonrasında tam açılma oldu ve doğum alanına aldılar sancım geldiğinde gösterdikleri gibi ıkınıyordum fakat öncesinde kendimi bağırarak yordugum için son ıkınmam gereken yerde gücüm yetmedi ve diğer ebeler karnımdan bastırmaları gerekti şimdi sonkez ıkınıcaksin ve rahatlıcaksın dedi ve bebeğim kucağımdaydı ve herşey geçmişti ne ağrı ne başka bişey hiç olmamış gibi gitmişti. 5.50 de oğlum kucağımdaydı .benim yırtılmam oldu son anda ve dikerken uyuşturuyorlar ebeyle sohbet ederek dikişlerin bitmesini bekledim ve doğum başından sonuna kadar çevremde olan herkes okadar iyi davrandı ki burada okuduğum bir kaç şey acaba nasıl oldu diye düşündüm.mesela bebeğin ayak izini anneye vermiyorlar özel hastanedeki gibi ben rica ettiğim zaman gidip kağıt bulup bilgilerini ayak izini yazıp verdiler sonrarinda üzerinizi giydirip bebekle beraber tek kişilik veya iki kişilik odalara götürüyorlar yanınızda bir kadın refakatçi alıyorlar ve günde iki kere misafir gelme saati var baba ilk dogdukta sonra 10 dk gelip görebiliyor benim doğum hikayem bu kadar biraz uzun ve detaylı anlatmak istedim çünkü ben çok araştırıp birşey bulamadığım için korkmuştum korkulacak hiç bir şey yokmus evet sancı bir gerçek can yakıyor ama herşey sadece belirli bir zamn için sonrasinda kucağınıza bir melek veriyorlar ve karşılaştığınız kişilerde çok önemli olduğunu anladım ve onlarla nasıl iletişim kurduğunuz siz onlara iyi bir şekilde yaklaşırsaniz onlarda size aynı şekilde yaklaşıyor 25haziran gecesi ve gündüz hastanede yardım eden herkese çok teşekkür ederim