33+4 deyim, 29 haftadan beri bebeğin suyunda azalma var. 37 de sezaryana kesin alırım denilmişti. Haftalık bakıyordu zaten. Doktorum grevden dolayı gelmediği için farklı bir doktora gitmek zorunda kaldım bugün. Sınıra gelmiş artık suyun ama bebeğin gelişimi gayet iyi dedi. 2435 gr olmuş. Bu şekilde olupta kan sulandırıcı iğne kullanan oldu mu? Ayın 14. tekrar gel iğne bitince doppler çekelim dedi. Bu haftada sınırdaysa 37. haftaya kadar bir şey olmaz inşallah 😞 Bu şekilde bir durum yaşayan varsa paylaşabilir mi?