Kızlar selam, 25 haftalık hamileyim. Göğüslerim zaten büyük olup bitişikti gebelik sürecinde daha da şişip çok kötü pişik oldu hafta fosur fosur yanıl gibi duruyor ve gittikçe yayılıyor. Bepanthol falan sürüp pamuklu bez koyuyordum arasına ama gittikçe yayılıyor ve doktor bu tarz kremleri kullanma dedi. Kantaron yağı vs ne denediysem olmadı. Bebeğe zararı olmayan bir krem vs önerisi olan var mı? Cidden çok yanıyor ve gittikçe göğüslerime yayılıyor