eslemsi Bacilar benim 18ine kadar dogurmamamlazim. 37+2 yim. Sacma bir soru olcak ama yatsam surekli faydasi olur mu. Sezeryanliyim zaten ama bebe dunden beri assa indi migdem bosaldi baya. Belimde agriyor son 1 haftadir dua edim 39a kadar gelmesin ya.
Pcoslubiranne eslemsi Sebep? Haftaniz gayet iyi. Bana doktorum kendini cok yorarsan bebek asagi iner demisti ama benim haftam erken tabi.Riskim vardi.
Gulsurmeli eslemsi bebek ne zaman isterse o zaman geliyor istesenizde tutamazsınız haftanız da gayet iyi aslında neden doğmamasını istiyorsunuz
eslemsi @JJ19 Pcoslubiranne acilde onun bunun eline kalmak istemiyorum kendi doktoruma ameliyat olmak istiyorum dun gun almaya gidecektim grevden oda kaldi 18ine kdar doktorlar calismicak sebep bu
eslemsi Gulsurmeli acilde dogurdum ilk kizimi ve cok kotu insanlarla karsilastim. Bunda kendi doktoruma ameliyat olmak istiyorum